Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyta startowa Visty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyta startowa Visty
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 8 Oct 2015 13:28:24 +0200
Dnia Thu, 8 Oct 2015 10:46:57 +0200, Cavallino napisał(a):

> O ile dobrze doczytałem w Twoim linku, chodziło o edycję pliku setup.cfg
> w folderze inf.
>
> Co do pliku ei.cfg to nie mogę go usunąć, bo go nie ma wśród plików
> Visty z mojego kompa.
> Przypominam - instalka z tych plików z pena działa i sama startuje.
> Problem jest tylko z wypaleniem płyty bootowalnej, z TYMI SAMYMI plikami.

Dobra - jak chcesz, to wygrzebałem oryginalną płytę z Vistą x86 PL, która
przy instalacji pyta, którą wersję systemu chcesz posadzić. Zainteresowany
pociągnięciem ISO? :)

[ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć          ]
[ kołdrę na swoją stronę.                      (znalezione gdzieś w necie) ]