Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak przetestować procesor?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak przetestować procesor?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 01 Oct 2015 14:55:07 GMT
Witaj Przemysław Ryk, 01 paź 2015 w
lp50pcpo4t8j.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:lp50pcpo4t8j.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info napisałeś/aś:

> Co działało i nie działa?

Bez żadengo powodu przestał się uruchamiać virtualny android :) Tak,
często mi się przydaje.
Po ciężkich bojach udało się zainstalować od nowa VBoxa i androida.

> (ciach…)
>
> Obliczenia pod dużym obciążeniem.

> A choćby:
> OCCT
> LinX

...Prime95
To wiem, ale potrzebuję wiedzy z czyjegoś doświadczenia, gdzie są
największe szanse w jak najktrótszym czasie znaleźć błąd. Nie mam
ochoty godzinami "gotować" laptopa.