Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak przetestować procesor?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak przetestować procesor?
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 2 Oct 2015 12:26:52 +0200
2 października 2015 01:31 Użytkownik "Przemysław Ryk"
<przemyslaw.ryk@***.com> napisał w
news:1d0axmo7b7nrk$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info ...
:
: (...)
: Jedyny dostępny mi wtedy pod
: ręką zasilacz to był 1200W potwór. (...) Co ja
: się wtedy naszarpałem, to moje… Co ciekawe - podpiąłem mu
: 450W zasiłkę - problemy przeszły, jak ręką odjął.
:
: Dalej mam dylemat, czy ta 1200W zasiłka trafiona,
: czy po prostu na tak niskim obciążeniu głupiała. :)
:

Jeśli nie to drugie, to mogła być nie tyle "trafiona", co zakurzona. Wszak
nadmiar mocy powodować musiał, że wiatrak tłoczył tam powietrza baaardzo dużo,
no i karmił wnętrze paprochami, które mogły powodować jakieś skoki napięcia, te
zaś z kolei "niepokoiły" wrażliwe podzespoły PC-ta. Piszę tak, bo sam widzę w
mojej maszynie, że niezwykle prawdopodobną przyczyną jej kaprysów — może być
właśnie taki czy inny pył: a to na bebechach, a to w zasilaczu. Odkurzenie to
jednak dość irytujący, no i pracochłonny zabieg...

--

Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak