Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak przetestować procesor?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak przetestować procesor?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 04 Oct 2015 19:40:43 GMT
Witaj Przemysław Ryk, 01 paź 2015 w
1ht5jywbc9ag3.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:1ht5jywbc9ag3.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info napisałeś/aś:

> Dnia 01 Oct 2015 14:55:07 GMT, pueblo napisał(a):
>
> Skoro jedynie
> wirtualka z Androidem Ci się wypieprzała, to problem nie leży w
> procesorze, tylko w obsłudze owej wirtualki.

Na razie przywróciłem do życia, potestuję.

> Chce Ci się odpalać tyle instancji, ile wątków w procesorze? Bo ja
> wolę OCCT czy LinX - zawalą od razu całe CPU. :D

Czyli aż 2 :) Jak odpalam Prime torture test, to otwierają się dwa
okienka testu, czyli program od razy sam zajmuje się wszystkimi
rdzeniami.

> Jak Ci się wypieprza li tylko jeden program, to ja bym tu procesora
> nie winił.

To dobrze. Nigdy nie miałem do czynienia z walniętym prockiem, więc po
prostu nie wiedziałem, czy obajawy mogą być bardzo subtelne -
niekoniecznie bluskriny.