Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak przetestować procesor?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak przetestować procesor?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 1 Oct 2015 20:31:45 +0200
Dnia 01 Oct 2015 14:55:07 GMT, pueblo napisał(a):

> Bez żadengo powodu przestał się uruchamiać virtualny android :) Tak,
> często mi się przydaje.
> Po ciężkich bojach udało się zainstalować od nowa VBoxa i androida.

To ja bym testowanie rozpoczynał jednak od sprawdzania kondycji dysków,
pamięci, przydusił kompa pod innym systemem. Skoro jedynie wirtualka z
Androidem Ci się wypieprzała, to problem nie leży w procesorze, tylko w
obsłudze owej wirtualki.

> ...Prime95

Chce Ci się odpalać tyle instancji, ile wątków w procesorze? Bo ja wolę OCCT
czy LinX - zawalą od razu całe CPU. :D

> To wiem, ale potrzebuję wiedzy z czyjegoś doświadczenia, gdzie są
> największe szanse w jak najktrótszym czasie znaleźć błąd. Nie mam
> ochoty godzinami "gotować" laptopa.

Jak Ci się wypieprza li tylko jeden program, to ja bym tu procesora nie
winił.

[ Tam gdzie kończy się logika, zaczynają się kobiety:)                     ]
[                                               (http://bash.org.pl/51069) ]