Re: [WINNT] GB odczytu pliku dll przeglądarki

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] GB odczytu pliku dll przeglądarki
From: "HF5BS" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 27 Apr 2019 03:01:11 +0200

"pueblo" <nomail@nomail.pl> wrote in message news:5cc383a4$0$482$65785112@news.neostrada.pl...
etdns.
Poza tym z tego co czytałem hosts nie jest zasadniczo przeznaczony do
pakowania do niego ogromnej ilości wpisów.

Za czasów pierwszego doziemienia P2P WinMX, powstały protezy w postaci dość pokaźnych list dopisywanych do HOSTS, zastosowałem i nie stwierdziłem, żeby coś szczególnie miąchało dyskiem... Ale może dlatego, że nnajchętniej to odpalałem w NT4, ale i z XP się załapalem, nie wyorbitowało. Działalo natychmiast po dopisaniu, nie trzeb było niczego (nie pisać "...nie było nic..."!) restartować.