Re: [WINNT] GB odczytu pliku dll przeglądarki

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] GB odczytu pliku dll przeglądarki
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 26 Apr 2019 22:18:29 GMT
Witaj Andrzej P. Wozniak, 26 kwi 2019 w
news:5cc36da9$0$534$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Panie Jourdain, te pliki dll _są_ przeglądarkami, ich podstawowymi
> modułami. Taka biblioteka to jest ciało przeglądarki.
> Weź dla przykładu Internet Explorera. Myślisz, że kilkaset
> kilobajtów pliku iexplore.exe jest najważniejsze?

Ja też z pewnością czytałem Świętoszka, ale nie o to chodzi że odkryłem
że program to coś więcej niż exek, bo to od dawna wiem.

> Dlatego te przeglądarki
> mają swoje własne środowisko, własne podstawowe moduły, własną
> podstawę działania, np. Chromium Embedded Framework. Taką podstawę

No to ok. W ten sposób jeśli chodzi o liczbę I/O i ilość danych
przeglądarka przebija cały system operacyjny z pozostałymi programami.
Z ciekawości otworzyłem sobie nie aż tak zaawansowany program - prosty
Autocad, i o dziwo, nie sprawdza on przez cały czas wszystkich setek
plików wczytywanych razem z nim.

> A nie dziwi Twojego mózgu to, że tak bardzo korzysta ze znacznie
> większego ciała? Pobiera aż 25% energii, cały czas wymienia płyny i
> informację, nawet kiedy śpisz lub nic nie robisz. Jeśli upierasz
> się, żeby podstawowe moduły przeglądarki traktować jak pliki obce,
> zacznij podobnie traktować swoje ciało.

Szczerze mówiąc wciąż nie przestaje mnie dziwić, jak bardzo intesywne
móżdzenie wyczerpuje z człowieka energię.
A co do tego konkretnego zachowania przeglądarki - przypomina mi to
stonogę, która co chwilę zatrzymuje się i przelicza od nowa wszystkie
swoje nogi.