Re: [WINNT] GB odczytu pliku dll przeglądarki

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] GB odczytu pliku dll przeglądarki
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 26 Apr 2019 08:53:29 GMT
Witaj Andrzej P. Wozniak, 26 kwi 2019 w
news:5cc25cb5$0$523$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Osoba podpisana jako pueblo <nomail@nomail.pl>

> Panie Jourdain, właśnie odkrył pan, że program nie składa się tylko
> z jednego pliku exe. To są nazwy głównych modułów programów, więc
> nietrudno zgadnąć, że po uruchomieniu programów praktycznie przez
> cały czas pozostają w pamięci operacyjnej.

Ja to rozumiem, chodzi mi o rzeźbienie po dysku. Chyba że chcesz mi
powiedzieć, że te odczyty to są odczyty z RAM? To, że pliki są w pamieci
to wiem, bo sprawdzałem to RAMMapem(zresztą nie są wczytywane w całości)
I tym bardziej mnie dziwiło, że programy tak namiętnie i bezproduktywnie
je odczytują niemal non stop Z HDD. No szkoda mi tego biedne dysku.