Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6
From: "Ewa" <.@.>
Date: Sat, 27 Apr 2019 08:12:36 +0200
Użytkownik "HF5BS" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:qa08n9$tq4$1@node2.news.atman.pl...

Bo co do głupoty webmaila, to zgadzam się, mam w Interii,

U mnie to się stało wlaśnie w Interii. Nie wiedziałam, że ma aż tak złą
opinię.

Mnie denerwuje coś innego. Gdy chcę usunąć lub przenieść jakiś e-mail
do innego folderu, to w folderze "pierwotnym" taki e-mail nie znika z listy
tylko pozostaje ale ... przekreślony.
Napisałam do nich, ale odpowiedzieli, że skoro tak się nie dzieje na
webmailu to znaczy, że jest to wina OE6.
Wiesz może co z tm zrobić?

Ponadto jest jakiś związek pomiędzy listą odebranych i wysłanych e-maili
w OE6, webmailu i smartfonie, którego jeszcze nie rozgryzłam. Jak zwykle
w takich wypadkach w pomocy opisane są sytuacje typowe i banalne,
natomiast trudniejszych nie ma.

Pozdrawiam
Ewa