Re: [WINNT] GB odczytu pliku dll przeglądarki

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] GB odczytu pliku dll przeglądarki
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 29 Apr 2019 09:37:04 GMT
Witaj Grzegorz Niemirowski, 27 kwi 2019 w
news:qa19l6$raq$1@node2.news.atman.pl napisałeś/aś:

> Działa tak samo jak Process Monitor. Nie monitoruje fizycznego dysku
> ale dostęp do systemu plików. Natomiast pokazuje statystyki, czego
> nie robi PM.

Ten hacker pokazuje w zakładce disk chyba to samo, co systemowy perfmon.
A wracając do Procmona. Musi być jakiś sposób filtracji, żeby zobaczyć
realne operaje dyskowe. Tym bardziej w narzędziu z Sysinternals, tym
bardziej, jeśli taki standardowy windowsowy program nie ma z tym
problemu. Próbowałem coś kombinować z duration time, generic read, itp.
Ale na razie mi się odechciało.
Wydaje mi się, że chyba jednak możnaby najbardziej w kwestii ilości
danych R/W polegać na SMART dysku. To chyba jest niezależne od żadnego
API.