Re: [WINNT] GB odczytu pliku dll przeglądarki

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] GB odczytu pliku dll przeglądarki
From: "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
Date: Fri, 26 Apr 2019 03:03:42 +0200
Osoba podpisana jako pueblo <nomail@nomail.pl>
w artykule <news:5cc2360d$0$528$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

Nic w necie nie znalazłem, więc zastanawiam się tutaj nad tym
przypadkiem.
PROCMON pokazuje mi, że Opera, FF i nawet IE(ale w dużo mniejszym
stopniu) mają swoje ulubione pliki dll - odpowiednio opera_browser.dll i
xul.dll,

Panie Jourdain, właśnie odkrył pan, że program nie składa się tylko z jednego pliku exe. To są nazwy głównych modułów programów, więc nietrudno zgadnąć, że po uruchomieniu programów praktycznie przez cały czas pozostają w pamięci operacyjnej.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)