Re: [WINNT] GB odczytu pliku dll przeglądarki

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] GB odczytu pliku dll przeglądarki
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 26 Apr 2019 22:18:12 GMT
Witaj 1634Racine, 26 kwi 2019 w
news:5cc375bb$0$541$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> pueblo w news:5cc31fa9$0$477$65785112@news.neostrada.pl
> [...........]
>
> jakis pokrecony soft...
> zdecydowanie wybieram:  1.1.1.1/1.0.0.1  i aktualizowany z
> wybieranych list plik hosts robiony w mig w
> *HostsMan*

Jego głównym celem nie jest używanie hosts - jest to cache dns. Ale ma
funkcję własnego pliku hosts(można używać regexpa) Próbowałem używać
do blokowania windowsowego pliku hosts, ale zauważyłem drobne
problemy.
Nie wiedzieć czemu, jeśli wrzucę do hosts większą liczbę wpisów, to
zaczynają "wariować" różne windowsowe usługi. Już nie pamiętam jakie
ale chyba np. PnP, BFE, DPS. I te usługi, które wcześniej były całkiem
spokojne, zaczynają non stop wyskakiwać z większym zużyciem CPU.
Poza tym, system i przeglądarka przez cały czas wykonują odczyty z
hosts - w zasadzie przy każdym np. otwieraniu strony, co już przebrało
miarę hehe. Może dlatego, że klient dns jest wyłączony? Jakbym go
jednak włączył, to nie wiem kiedy by skończył wczytywać ten ogromny
hosts i to na pełnej parze CPU.
W przypadku hostsa z acrylic nie ma takiego problemu - jego usługa
wczytuje cały host do pamięci przy starcie. Jak potrzebuję odblokować
coś na stronie, to po prostu włączam na chwilę VPN lub zmieniam adres
dns na auto. Jest do tego szybka droga - pr. quicksetdns.
Poza tym z tego co czytałem hosts nie jest zasadniczo przeznaczony do
pakowania do niego ogromnej ilości wpisów.