Re: [WINNT] GB odczytu pliku dll przeglądarki

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] GB odczytu pliku dll przeglądarki
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 26 Apr 2019 15:11:37 GMT
Witaj Andrzej P. Wozniak, 26 kwi 2019 w
news:5cc2fa42$0$482$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Osoba podpisana jako pueblo <nomail@nomail.pl>

> Ale ja nie rozumiem, dlaczego uparcie zmieniasz kodowanie z obecnego
> standardu na standard z zeszłego wieku.

Nie wiem, nikt inny nie zgłaszał problemów. To Xnews z protezą i i tak
ledwo go potrafię obsługiwać, he he, więc z ze zmianą tego kodowania
to bedzie dla mnie problem, dawno to robiłem nawet nie pamiętam jak

Akurat ciebie to bym nie podejrzewał o czytanie bez rozumienia. Wiesz
dobrze w jakim kontekście to pisałem.
> Kiedy ostatnio widziałeś stronę www bez elementów aktywnych,
> zmieniających się w czasie? Pewnie też w zeszłym wieku. Jeśli masz w
> przeglądarce otwartą jakąkolwiek stronę portalową, javascript tam
> coś cały czas miele, np. dociąga nowe reklamy czy komentarze.
> Komentarze można jakoś znieść, ale adrotator dociągający co minutę
> nowe reklamy wideo to już stanowczo przesada. Napiszesz, że masz
> jakąś blokadę reklam, ale to też jest javascript, który np. dociąga
> aktualizacje blokad.
Chcesz mi powiedzeć, że dlatego przegl. tak namiętnie odczytuje te
dll? Dla formalności: używam blokowania przez hosts, dokładnie przy
pomocy acrylic dns - jakoś lubię protezy.

>A może masz otwartego webmaila – ten nie dość,

Nie

> że co jakiś czas sprawdza pocztę, to jeszcze może wydawać dźwięki.
> Każda aktywność to pobieranie jakiegoś pliku, czyli prędzej czy
> później operacja dyskowa.

Wracam do początku - cały czas chodzi o b. konkretne operacje dys.
Jeśli twierdzisz, że te wszystkie czynniki o których piszesz za tym
stoją - to ok.

> Mało tego – teraz nawet nowa karta domyślnie jest aktywna, bo nie
> jest pusta. Wyobraź sobie, że przez nieuwagę otworzyłeś jakąś stronę
> ze skryptem do kopania kryptowalut, którego nie rozpoznał dodatek
> blokujący reklamy. Podgląd takiej strony wyląduje na nowej karcie,
> więc choćbyś nawet pozamykał wszystkie karty, to otwarcie nowej
> karty (niby pustej) może obciążyć procesor na 100%.

Nie wiem, czy w tym kontekście ma znaczenie ale używam rozsz.
TabSuspender.

>[...] Pisać dalej?

Jak najbardziej. Wiem, że zawsze coś konkretnego się dowiem. No i w
ogóle dzięki za odpowiedź.
Poza tym proponuję, żebyś sam przekonał się przy użyciu procmona w
jakich sytuacjach przeglądarkowych występują te odczyty dll.
Powtórzę, dziwi mnie, że jeśli mam otwarte kilka zakładek, które są
alob uśpione, albo je przeglądam, albo nic nie robię z przeglądarką w
takim stanie, to w przeglądarka(wszystkie jej procesy) mimo tego
wygenerowuje ogromny - w proporcji do całego systemu z wszytkimi
innymi programami - odczyt z jedego pliku dll (i to mnie najbardziej
dziwi). Bo że z cache, z plików ustawień itp. to rozumiem. Pliku dll,
który jest w pamięci.