Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 20 Oct 2017 16:23:13 +0200

Użytkownik "jedrek" <wonzespamem@won> napisał w wiadomości news:59e8bae3$0$65017$b1db1813$5ba256c5@news.astraweb.com...
"Roman Tyczka"
Zawsze masz opcję o nazwie Linux.

Które to popularne edycje tak samo puchną jak windowsy niezrzędzący wiecznie zadowolony człowieku - tacy tylko w partii byli...
Rzut oka na ubuntu i iso po kilka GB. Co w tej nowości tyle waży?

Ubuntu 6.06. wlazł mi na kompa ze 192 RAM 233 MHz i się nudził. Już 10, przy 256, nie dał się zainstalować, myślałem, że napęd CD mi się ugotuje, tak nim miotało.

Chodzi o MAŁY system do użytku domowego inny niż win, który niewtajemniczony sam sobie zainstaluje i wszystko zagada, a nie że o każdą duperelę będzie trzeba pytać, bo nie wiadomo jak ugryźć.
Takie coś jeszcze nie powstało stąd trwanie przy xp.

Zresztą, sam XP bym odchudził do minimum, przecież ja 90% nie potrzebuję, a miejsce zajmuje, a jak wywalić, żeby się zależności nie posypały? Ja mam w lapie 4GB. Ale i tak każdy bajt staram się szanować, gdyż może mi się przydać nawet nie wiadomo kiedy. I nierzadko przydawał się.
(Tak, wiem, że XP nie łyknie całości)

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.