Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sun, 22 Oct 2017 14:24:38 +0200

Użytkownik "jedrek" <wonzespamem@won> napisał w wiadomości news:59ec769d$0$5385$b1db1813$d02a1a8a@news.astraweb.com...
"Grzegorz Niemirowski" <
Ludzi nie obchodzi czy system będzie zajmował 1 GB czy 10, bo to i tak poniżej 1% dysku.

Większość ludzi generalnie mało co obchodzi, stąd wszechobecny chlew nawet na ulicy. Nie jestem więc człowiekiem, bo mnie obchodzi, a klasą dla mnie jest kompromis jak najmniejsza waga / największa funkcjonalność w systemie operacyjnym i programach na nim działających.

No, skoro Menuet OS potrafił się zmieścić na tak małym kawałku nośnika, skoro QNX odpalony z dyskietki też ma to i owo, co by mi najprawdopodobniej wystarczyło, skoro ReactOS (beta coraz bliżej) spokojnie łyka kompa poniżej 128 RAM, to dlaczego nie potrafią tak współczesne systemy? Co jest w nich takiego, czego nie ma w Menuecie, w QNX, w ROS, czego ja na pewno potrzebuję, a co powoduje takie rozbujanie systemu? Ale ja z tych, co to mając dowolnie dużą sumę, nawet grosik na ulicy podnosi, pieniądz malutki, ale zawsze pieniądz. I wkładam do kieszeni, jeśli komuś przede mną nie wypadł, bo wtedy oddaję do rąk własnych. Albo daję pani w sklepie, aby nie musiała mi wydawać reszty drobnymi, nie mając potem dla innych klientów. Ale ja taki dziwny jestem.

PS. NK za przeproszeniem, znów coś pojebała, przez co przestała mi się ładować jedna z gier... Musiałem znów przenieść się na niewygodnego w tym układzie Fx-a, z miejsca, w którym miałem i poblokowane reklamy i inne fuzle, do miejsca, gdzie pilnujący AV nie blokuje wszystkiego... Pomijam już, że na stronie głównej nie ma już odnośników do granych gier i trzeba się przeklikiwać przez niezbyt wygodne menu... Życzę NK, żeby upadła, jeśli nie zmieni podejścia do użytkowników.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.