Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Thu, 19 Oct 2017 16:37:24 +0200
On Thu, 19 Oct 2017 16:25:21 +0200, jedrek wrote:

> I widzisz gdyby twój świat trzymał się tej surowej linii wyglądu jaką
> prezentował win2k3 to by pięknie było.
> Tylko tego bym chciał od zwariowanego obecnie świata w dziedzinie domowych
> systemów operacyjnych na blaszaka.
> Robimy rzeczy małe, szybkie i coraz lepsze. A jak lubisz to g... sobie
> doinstalujesz już sam do naszego szybkiego, lekkiego systemu.
> Rzuciłem parę razy na 2k3 okiem, wypasiony to również system (tak wiem, że
> nie do celów domowych bo głównie na serwerowe sprawy, ale myśl techniczna
> piękna!), nawet karta dźwiękowa nie gadała, bo domyślnie była wyłączona,
> [...]

Zawsze masz opcję o nazwie Linux. Tam jest wiele dystrybucji, wiele
nakładek graficznych, są też dla hardcorów, którzy chcą mieć spartański i
oszczędny system. Nie męcz się z Windows. A mając Wine odpalisz te apki
windowsowe, których odpowiedników nie znajdziesz na linuksie.
I przede wszystkim... przestaniesz zrzędzić, że świat nie stoi w miejscu.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka