Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Mon, 23 Oct 2017 01:43:18 +0200

Użytkownik "Luke" <luke@luke.net> napisał w wiadomości news:59ed0982$0$643$65785112@news.neostrada.pl...
Jeśli wybierasz puchnące dystrybucje, to Twoja wina.

Napiszę jeszcze raz: debian-9.2.1-amd64-xfce-CD-1.iso ma 648 MB.

Nie chodzi mi o winę, czy nie winę, tylko o to, dlaczego puchnie. Czemu ma coraz większe wymagania. I tak na razie, póki dużego kompa nie naprawię, musi poczekać, bo nie mam miejsca na backupy. A później, jak dojrzeje do bety, może ROS http://reactos.org/ 100-kilka-ileś MB. Najprawdopodobniej ma wszystko, czego mi trzeba.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.