Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 20 Oct 2017 16:18:14 +0200

Użytkownik "jedrek" <wonzespamem@won> napisał w wiadomości news:59e8a64b$0$65038$b1db1813$5ba256c5@news.astraweb.com...
Zaletą 2k względem nowszego xp było to, że nie dodali do niego dupereli do środowiska graficznego jakie dodatki-upiększacze, wstawione już w xp żeby

Ja w zasadzie jedyne, czego w XP potrzebuję, to srebrnej Luny, problem w tym, że taki układ barw najlepiej znoszą moje oczy. Te niebieskie ramki potrafiły jednak rozboleć głowę przy dłuższym posiedzeniu. Do tego zaokrąglone rogi okienek, to też uspokaja wzrok. Jak się na W10 przesiądę, to jedno z pierwszych, to dosztukowanie mu srebrnej (tylko srebrnej!) Luny. Już czerwony krzyżyk do zamykania okna, obciąża mi oczy (nie, nie jestem daltonistą, kolory widzę bardzo dobrze), ale jakoś daję mu radę. Próbowałem do NT4 dorobić Lunę, ale wczytując się w sposoby, nie chciałem niczego popsuć, priorytetem dla mnie jest mieć sprawny system.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.