Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: Luke <luke@luke.net>
Date: Sun, 22 Oct 2017 23:11:30 +0200
> Ubuntu 6.06. wlazł mi na kompa ze 192 RAM 233 MHz i się nudził. Już 10,
> przy 256, nie dał się zainstalować, myślałem, że napęd CD mi się
> ugotuje, tak nim miotało.

"miota nim jak szatan..."

Jeśli wybierasz puchnące dystrybucje, to Twoja wina.

Napiszę jeszcze raz: debian-9.2.1-amd64-xfce-CD-1.iso ma 648 MB.

Pewnie na tym ubuntu oczywiście instalowałeś KDE 3 albo inne wymagające
wynalazki.

Naprawdę, są alternatywy. XFCE zamiast gnome/kde jest tylko jedną z nich.

W zasadzie możesz w ogóle pracować w trybie tekstowym, teraz są programy
do wszystkiego pod konsolę. Nawet filmy da się oglądać (to mówię już pół
żartem, ale się da:
https://www.howtogeek.com/howto/linux/stupid-geek-tricks-watch-movies-in-your-linux-terminal-window/)

Wtedy programy sobie rozmieszczasz w wielu tekstowych oknach na tmuxie.

Tylko trzeba zacząć próbować i czas poświęcać na próbowanie, a nie na
użalanie się tutaj.

L.