Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Thu, 26 Oct 2017 20:25:23 +0200
"Luke"
debian-9.2.1-amd64-netinst.iso ma 290 MB.
debian-9.2.1-amd64-xfce-CD-1.iso ma 648 MB.
Uwierz mi, że tam jest wszystko, co Ci potrzeba.

Wierzę, bo na ten momet mi tylko to pozostaje, bo jeszcze nie sprawdzałem.
Wysnułem tylko takie wnioski na podstawie minta, który spuchnięty się okazuje po zainstalowaniu. Nie widzę cię na pl.comp.os.linux żeby tam dyskusję przenieść. Ruch tam widzę mizerny w porównianiu z grupą winnt.