Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Thu, 26 Oct 2017 23:33:30 +0200

Użytkownik "jedrek" <wonzespamem@won> napisał w wiadomości news:59f22a3d$0$25598$b1db1813$1cec8271@news.astraweb.com...
"HF5BS"
używałem klienta WinMX 3.53

Działa to jeszcze? Kiedyś się tym bawiłem, ale w potem jak powstał emule i

Przyznam, że programu nie sprawdzałem.
Na razie, ze strony www.winmx.com, chyba ktoś domenę wykupił, przekierowuje na https://www.fopnu.com, jakiś nowy program P2P, ale coś mi cienkawo stronka wygląda i nie wiem, czy to nie jest kolejne coś w stylu polskiego GoD, możże to była podróba, może coś, ale chciał 5 złotych za aktywację. Na razie nie sprawdzam, bo nie mam jak zabezpieczyć danych, jeśli by to okazało się syfem. Czy działa... trzeba by odnaleźć w sieci protezę w postaci baterii wpisów do pliku hosts i zobaczyć. Na razie nie dam rady.

miał swoje lata świetności to winmx wypadał przy nim blado.
Te opennap-y w winmx to jakieś kulawe były, bo nie było tam wznawiania z automatu, jak danego dnia coś się nie dociągnęło z tych open to już następnego dnia się nie umiało wznowić jak znalazło użytkownika jak robi to bez problemu emule czy utorrent, a w winmx jak już ręcznie przypadkiem znalazłeś znów zawodnika od którego coś ssałeś, to trzeba go było ręcznie dodać jako źródło do kolejki.

No, było to upierdliwe. Dla mnie też "najgorsze" było to, że kolesie, co tworzyli listy, często po ch.j przyozdabiali nazwy gwiazdeczkami, kreseczkami i innymi pierdualiami, co powodowało, że jedna sieć była kilkukrotnie deklarowana jako kilka różnych. Czeste też były dublety nazw serwerów, nierzadko też jakiś serwer z jednej sieci, "przeskakiwał" do innej. Dużo mnie potrafiło kosztować, aby poprostować to wszystko, pousuwać dublety, poprzesuwać serwery do właściwych sieci, pousuwać te j...ne ozdobniki w nazwach, inaczej nie szło tego ogarnąć, także powyrzucać serwery już nieistniejące. I baza potrafiła się skurczyć kilkakrotnie, jednocześnie zyskując znacznie na wartości, gdyż jak nie dubletowało już połączeń, to serwery nie wyrzucały karnie za takiego dubleta i była dzieki temu większa szansa na połączenie i skuteczny transfer.

Czy o te opennapy czasem nie zahacza projekt http://neoloader.com/ ? Który ma scalać w sobie w jedność m.in. emule, torrent.

Nie wygląda mi na to. W zasadzie żadne z rozwiązań nie scalają wszystkiego w pełni. Ale spróbować warto. Ciekawy był taki włoski program CQ_EX, scalał trochę rzeczy i nawet nie był taki najgorszy. Ale tylko OpenNap chyba; dość przyjemny dla (mojego) oka.

Na NK sypią się joby za ostatnie zmiany w interfejsie użyszkodnika...

Co to NK?

Kiedyś to była Nasza Klasa. A potem się sqrviła, zmieniła nazwę na NK, choć domena nadal istnieje i robi przekierowanie, sfejzbuczała, a ostatnio im odpier...a, z "unowocześnianiem" interfejsu, że znów pewne rzeczy przestają chcieć chodzić. Ja tylko czekam, aż mi tydzień przed urodzinami każe znów zakładać wydarzenie i pucować się z tego całemu światu, jak bym nic do roboty nie miał. Dobrze, że mi działa adbloker z Avasta, inaczej zarzygali by mnie reklamami.

PS. Chciałem zrobić up do W7, przygotowałem backup, pena, startuję (spod XP), a to mi mówi, że sraka. Z W7 chciałem do W10. Ale widać, że trzeba będzie wygolić dysk i od razu zakładać świeże W10. Nie chcem ale muszem, jak mawia(ł) pewien noblista.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.