Re: [WINNT] głupi ludzie od ZŁEGO XP, kontra nowocześni ludzie ze świata

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] głupi ludzie od ZŁEGO XP, kontra nowocześni ludzie ze świata od win7 w górę
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 20 Oct 2017 16:32:06 +0200

Użytkownik "Dominik Ałaszewski" <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:osadm5$ms$1@node2.news.atman.pl...
Na pewno jest sporo dystrybucji Linuksa, które spełniają to właśnie
wymaganie. Chciałbym też przypomnieć, że istnieje coś takiego jak Windows

Zaryzykowałbym nawet uogólnienie, że tak można zrobić w przypadku
każdej dystrybucji. Instaluje się "base system" i dogrywa okienka
jakie kto lubi. Mate, lxde, xfce, dla jeszcze większych minimalistów
joewm, icewm, fluxbox czy nawet Enlightement lub Window Maker.

Ano. Potrzebuję grać muzyczkę - dogrywam odtwarzacz. Obejrzeć filmy? Dogrywam odpowiedni MediaPlayer, oczywiście Linuchowy z linuchową nazwą. Nie chcę juz muzyczki - wyłaczam/wywalam odtwarzacz, a dokładam klienta poczty, konfiguruję, będę newsy czytał :) Malutko, szybciutko, chcę tak w Szklarni...

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.