Re: [WINNT] Windows 7 Home Premium OA

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 Home Premium OA
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 14 Feb 2017 20:55:32 +0100

Użytkownik " (c)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:58a33dfb$0$5148$65785112@news.neostrada.pl...
debilizm nie powinien być wspierany! Jeśli się zaniecha nagradzania cech
dodatnich, a promuje się niezaradność, wspomaga ją - to ona się mnoży jak

W rzeczy samej. Już 500 lat temu z okładem, niejaki ekonomista Mikołaj Kopernik, sformułował, że pieniądz lepszy jest wypierany przez pieniądz gorszy.

szarańcza! Zsocjalizowane Państwo "opiekuje się" biednymi i głupimi, co jest szkodliwe dla _przyszłych_pokoleń_ bo więcej w nich będzie durniów, co to nie

Bo opiekować się, należy! ALE - ALE - należy robić to z głową. A tej głowy właśnie mocno brakuje. A wręcz, przeszkadza się nieraz tym, co próbują się jakoś wybić ponad przeciętność, zwłaszcza w dobrym wg rozsądnych kierunku. Czego się od państwa spodziewać... jebniesz bułeczkę ze sklepu, posadzą do aresztu. Jebniesz rozmaitym babciom i dziadkom kasę (hint: Hoss), wrzepią ci jakąś skromną dla ciebie sumkę, z pewnością poniżej tego, co posiadasz, opłaci ci się spylić za granicę i nikt cię nie znajdzie.

umieją sami zadbać o siebie, i oczekują, że zrobi to za nich Władzia. Nie wolno

Bo Władysława wręcz zmusza takich do niezaradności - będą łatwiejsi do sterowania.

więc na to pozwalać już dziś, a wręcz przeciwnie: należy zwalczać na każdym kroku. Acz warto wspierać dobroczynność zwyczajną, nie upaństwowioną, która nie
wymaga tysięcy przepisików, lecz ludzi dobrej woli, i szczerego serca.

Ty to wiesz, ja to wiem, ale Władce tedy nie skapnie i się popłacze...
Ja już nawet dowcip wymyśliłem na temat kar za wyłudzenia podatkowe, co to ustawa wchodzi...
Dwaj biznesmeni spotykają się w więzieniu.
- Za co kiblujesz?
- Zabiłem żonę.
- Ile dostałeś?
- 20 lat. A ty za co zagarowałeś?