Re: [WINNT] Windows 7 Home Premium OA

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 Home Premium OA
From: "ggs" <ggs_@_konto.pl>
Date: Mon, 13 Feb 2017 07:47:34 +0100
"Olek" <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> wrote in message
news:58a0e00f$0$5155$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 12.02.2017 o 14:38, ggs pisze:

> [...................................................]

Mam wrażenie że każdą z kwestii komentujemy/rozumiemy nieco inaczej.

> Obawiam się, że trzeba się przyzwyczaić. Lepiej to już było.

Ale tu sie może chyba zgadzamy .
Czy jednak to oznacza dobrze że lepiej już było? Naprawde tylko mi i nikomu
więcej to nie przeszkadza? Każdy zadowolony ?

Vide - Menu Start - zlikwidowano , potem co nieco wrócono do tego , bo taki był
plan ? Wątpię. Naciski uzytkowników zapewne zrobiły swoje. I oby tak sie działo
z każdym działającym sprawdzonym przez lata elementem który debilni jajogłowi z
MS raczą usunąć.

Wiem wiem bedzie argument - gdyby nie postęp jeździlibysmy bryczkami.
Nie mam nic przeciwko postepowi - ale nie chcę aby kierownica samochodu była
obslugiwana tylko lewą nogą oraz ewentualnie łokciem i do tego w odwrotnych
kierunkach w w jakich normalnie dziala bo ktoś miał taki kretyński pomysł.

Przysłowie "lepsze jest wrogiem dobrego" tu bardzo pasuje.