Re: [WINNT] Windows 7 Home Premium OA

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 Home Premium OA
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Mon, 13 Feb 2017 19:24:27 +0100

Użytkownik "Olek" <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:58a1e8f3$0$659$65785112@news.neostrada.pl...
będzie chodzić bez cudowania. Dell M4400, nie ma UEFI, a komp działa, po

Dell M4400 będę omijał szerokim łukiem do końca życia.

Słucham więc...

Niedawno w takim, wymieniając klawiaturę, zapuściłem odkurzacz, żeby śmieci pod nową klawiaturą nie zostały. I pociągnęło powietrze przez wentylator. Wentylator musiał zadziałać jak prądnica i zjarało tranzystor na płycie głównej, który zasila ten wiatrak. Nawet nie udało

Aha, rozumiem...
To masz przestrogę, aby blokować wiatrak, spikając z nim odkurzacz
Albo odłączać wiatrak od płyty. A komputer jest dość wymagający, bo jak idzie pełną parą to się mocno grzeje. Na spalony tranzystor, czy co tam... Miałem kiedyś w ręce Gateway Solo 9100 i nawet najgorętszy, nie załączał wiania. To wziąłem wiatraczydło i na stałe zapiąłem do zasilania. Szumiało, ale działało, komputer był OK. Fakt, hałas był, ale lepsze to, niż procka zjarać. Mam teraz drugiego 9100, ten już wachluje "propellerem" jak należy.

mi się wytropić dokąd ta ścieżka prowadzi, bo to takie małe wszystko.
Wymiana na sprawną używaną płytę główną 400 zł - raczej nie skorzystam.

Da się taniej... http://allegro.pl/plyta-glowna-dell-m4400-sprawna-i6679050838.html za 150 PLN. Jeśli byłbyś z Warszawy, za browarka pomógłbym ci wymienić. Niedawno, po zalaniu kawą z mlekiem :), zrobiłem bardzo dokładne czyszczenie, do którego należała m.in. kąpiel płyty pod gorącym prysznicem i zmywanie kurzu pędzelkiem, jeśli detergent, to tylko obojętny, by nie skorodować ścieżek, bardzo dokładnie wysuszyć. Jedyna od zalania ucierpiała klawiatura, musiałem kupić nową, gdyż jej czyszczenie nic nie dało.

Zachciało mi się k.wa czyszczenia...

Nie przejmuj się, najważniejsze, że wyciągnąłeś wnioski ze zdarzenia. Nie jesteś jedynym, który popsuł komputer... :)

(C) Kabaret Neo-Nówka.