Re: [WINNT] Windows 7 Home Premium OA

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 Home Premium OA
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Mon, 13 Feb 2017 20:41:12 +0100
(zapomniałem poprzednio się odnieść)
Użytkownik "Olek" <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:58a1e8f3$0$659$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 13.02.2017 o 01:47, HF5BS pisze:

Nie lepiej, gdy już położę i poustawiam wszystko, co trzeba?

Oczywiście, że lepiej. Tu chodzi o blondynkę, której wyskakuje komunikat "włóż płytę w celu nagrania kopii systemu".

Aha, to inna rozmowa.
Ale może lepsza była by jakaś wersja preinstalowana, w stanie ze świeżo położonymi sterami, zanim kładzie się resztę, taki firmowy backup, oszczędzi się czas. Oraz do tego coś oryginalnego, żeby jednak można było położyć system po swojemu. Bo jak naprawdę blondynka, to jak w dowcipie, jak polak uwięziony przez diabła z dwiema kulkami, jedną zepsuł, drugą zgubił.

Ona nawet nie musi mieć pojęcia, że w komputerze jest jakiś dysk.
Ale jak jej ransomware zeżre wszystkie partycje, to z tych płyt ktoś jej za miły uśmiech przywróci chociaż komputer do używalności.

Za miły uśmiech :) Jak ładna pani... Wolałbym chociaz za dojazd mieć, bilet w autobusie skasowałem... No dobra, herbatę proszę... Do tego pseudorady "fahoffcuff"... (np. że program Disk Regenerator nie uszkadza danych - kompletna bzdura)... Pamiętam, jak w zeszłym roku grupa (ale już nie pamiętam, czy ta, czy p.m.elektronika) walczyła, mam nadzieję, że w sumie do pozytywnego końca, żeby babka swój padajacy dysk zastąpiła nowym (z instrukcją i zastrzeżeniami, na co zwrócić uwagę), a nie używką, a naprawianie nieczytelnych sektorów zostawiła na czas po zrzuceniu obrazu dysku, czy w ogóle, odczytaniu danych, żeby nie oszczędzała na zakupie. Chyba się udało, ale trudna była przeprawa.
Ale, cóż, z takich niewiedzących mam czasem kawałek chlebka.
Dobra, spadam na razie, bo znów dziś na pół gwizdka jadę...

--
Wyobraź pan sobie taką sytuację, pracujesz pan do 67 roku życia,
co miesiąc wpłacasz 1000 złotych na ZUS, później dostajesz