Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 21 Aug 2016 20:40:56 +0200
Dnia Sun, 21 Aug 2016 02:18:10 +0200 (CEST), Yerine Ictimai napisał(a):

> Ale jakie Ty widzisz korzyści w w10? Pytam serio .
> Jedynie te wymuszone, sztuczne, przez brak oficjalnego wsparcia
>  przez Microsoft dla XP.

Choćby konkretnie działające System Restore i powrót do poprzednio
zrobionych punktów przywracania. Choćby mocniej wymuszony rozdział danych
usera, od plików programów i w końcu da się - z normalnie napisanymi
programami - pracować na koncie usera z ograniczonymi uprawnieniami.

Swoją drogą - czego się tak ludzie Microsoftu czepiają? Adobe wsparcia dla
CS1 też nie trzyma i jakoś nikt nie płacze.

> Poza tym ów WindowsXP  jak dla mnie wydaje się po prostu
>  OPTYMALNIEJSZY, pomijając sprawę sterowników i aktualnych
>  bibliotek które łatwo dorobić mogliby deweloperzy jeżeli mieliby
>  właściwy bodziec.
> Poza tym mam WindowsXP i to nawet 64bitowy i działa mi po prostu
>  PIĘKNIE, rzecz jasna trzeba było pościągać szereg różnych "third
>  party" programów narzędziowych i systemowych jak np. do
>  defragmentacji systemu plików itp.

XP x64 to zasadniczo można powiedzieć, że jedną wielką wersją beta był. Więc
nie opowiadaj, jaki to był bardziej optymalny. Na 32-bitowym XP to sobie
obecnie poszalejesz tak, że… głowa mała. Zrób sobie mały eksperyment myślowy
- w czasach, kiedy XP był najbardziej sensowny (powiedzmy okres XP SP2)
jakiej wielkości pliki graficzne czy wideo obrabiałeś? Teraz weź sobie
obecne wymogi - choćby odnośnie jakości, gdzie full HD to minimum - i
poobrabiaj to na XP SP2. Powodzenia życzę.

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Życie jest jak pudełko czekoladek. Jak dopuściłeś do niego kobietę,      ]