Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 23 Aug 2016 14:20:03 GMT
JaNus <bez@adresu> wrote:

> Właśnie taką sytuację spowodował mi sterownik do modułu Bluetooth CSR.
> Choć był opisany (w witrynie ze sterami: driverlookup.com ) jako
> przeznaczony *też* i do 10-ki, to rozłożył mi ją na łopatki:
> wystartowanie systemu było niemożliwe, i musiałem szukać "punktu
> przywracania".

Zmieniasz zeznania. W [1] pisałeś:

„Do urządzenia Bluetooth CSR ściągnąłem sterownik stąd:
https://driverlookup.com/device-name/csr-bluetooth-radio - nawet za
darmo. Tyle, że nie tylko nie działa, ale jeszcze powoduje świergolenie
głośnika systemowego - nieprzerwane. Muszę usunąć jakieś śmieci […] Nie
wiem, jak w Win-10 cofa się takie zaśmiecenie?”

Czyli system się w pełni uruchamiał tylko cytuję świergolił głośnik
systemowy. Na taką sytuację ta funkcja nie była przydatna.

> Okazało się, że *powinienem* o to zadbać sam, ręcznie, bo
> jakoś nie zrobił tego instalator. W efekcie miałem możliwość
> przywrócenia do ostatnio zapisanej (automatycznie!) 7-ki, albo inne,
> jeszcze mniej miłe możliwości. A przecież chyba mogłem liczyć na
> zapobiegliwość magików z MS? Nie, nie mogłem! I nadal nie znalazłem
> opcji pozwalającej operację tworzenia każdorazowo "punktu przywracania"
> - zautomatyzować.

Nie wiem o czym piszesz. Przywracanie systemu o ile jest włączone działa
analogicznie jak w starszych systemach. Dwie jedyne zmiany to domyślne
wyłączenie po upgradzie oraz trochę mniejsza częstotliwość tworzenia
punktów przywracania.

1.
https://groups.google.com/d/msg/pl.comp.os.ms-windows.winnt/OvnbKxa_cgg/KAa8-rgGCAAJ

--