Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 21 Aug 2016 20:50:56 +0200
Dnia Sun, 21 Aug 2016 13:11:01 +0200 (CEST), Yerine Ictimai napisał(a):

> Żwawsza? Wątpię, kwestia pewnej konfiguracji oraz zainstalowania
>  (w xp) różnych "third parties" programów systemowych
>  zamieniających lub uzupełniających oryginalne w niewspieranym już
>  xp a oferujących nawet lepsze możliwości niż oryginalne w w7 lub
>  w10.

Aha. Czyli żwawe XP opakowane kolejnymi programami, żeby uzyskać większą
funkcjonalność. Dobra - ale jakie konkretnie programy masz na myśli?

> Poza tym dwa ficzery obecne w XP a brakujące w wyższych wersjach:
>
> A) PROFILE SPRZĘTOWE - w xp można jeszcze zdefiniować owe profile
>  do wyboru przy starcie systemu, a każdy profil określa jakie
>  sterowniki i usługi są włączone a jakie wyłączone.

Profile sprzętowe i usługi w jednym powiązane? No chyba trochę za daleko
poleciałeś.

> Piękna sprawa (a w10 w ogóle nie oferuje możliwości wyłączenia
>  automatycznego WindowsUpdate)

Doczytaj, czy to „przypadkiem” nie dotyczy wersji home i instalacji
aktualizacji krytycznych.

> B) Prosty, szybki, minimalistyczny BOOTLOADER w XP, konfigurowalny
>  zwykłym Notepad'em - zamiast skomplikowanego BCD w w7, że nie
>  wspomnę o KOSZMARNYM w w10 który jest POOWOLNY, ciężki,
>  zasobożerny i cholera wie co on tam robi tak długo zanim wreszcie
>  (po paru MINUTACH!!!) przekaże kontrolę do wybranego
>  systemu!

A teraz powiedz mi dobry człowieku, jaki procent użytkowników nie obejdzie
się bez bootmanagera i kilku zainstalowanych systemów…

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Cameron: I took an oath to "do no harm." House: Yeah, but it's not like  ]