Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Tue, 23 Aug 2016 00:56:26 +0200
W dniu 2016-08-22 o 19:00, Piotr B. [pb2004] pisze:
JaNus <bez@adresu> wrote:
Gdy w XP jakiś sterownik wywalał system, to korzystało się z tej
"ostatniej" - czy w najnowszych okienkach nie mogli tego
powtórzyć?

Ostatnia dobra konfiguracja to funkcja, która w założeniach miała
chronić przed sytuacją gdy system po jakiejś zmianie nie może w pełni
 wystartować np. ma BSOD podczas sekwencji inicjowania sterowników.
Ztcp nie miałeś takiej sytuacji na W10.

Właśnie taką sytuację spowodował mi sterownik do modułu Bluetooth CSR.
Choć był opisany (w witrynie ze sterami: driverlookup.com ) jako
przeznaczony *też* i do 10-ki, to rozłożył mi ją na łopatki:
wystartowanie systemu było niemożliwe, i musiałem szukać "punktu
przywracania". Okazało się, że *powinienem* o to zadbać sam, ręcznie, bo
jakoś nie zrobił tego instalator. W efekcie miałem możliwość
przywrócenia do ostatnio zapisanej (automatycznie!) 7-ki, albo inne,
jeszcze mniej miłe możliwości. A przecież chyba mogłem liczyć na
zapobiegliwość magików z MS? Nie, nie mogłem! I nadal nie znalazłem
opcji pozwalającej operację tworzenia każdorazowo "punktu przywracania"
- zautomatyzować. A przecież warto by było, aby system robił to, albo wg
jakichś ustawień, ale też w jakimś zakresie sam z siebie. Np gdy
wprowadza się zmiany sterowników, czy dłubie w rejestrze.
No ale pewnie jestem zbyt marudny.