Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Sun, 21 Aug 2016 21:04:42 +0200 (CEST)
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> Wrote in message:

> Choćby konkretnie działające System Restore i powrót do poprzednio
> zrobionych punktów przywracania.

Wiesz, moje KONKRETNE SystemRestore to jest linuksowe polecenie 'dd'

> Choćby mocniej wymuszony rozdział danych
> usera, od plików programów i w końcu da się - z normalnie napisanymi
> programami - pracować na koncie usera z ograniczonymi uprawnieniami.

A co, w Windows XP nie dało się? Po prostu na Administratora
 logowałeś się żeby coś zainstalować lub zmienić

> XP x64 to zasadniczo można powiedzieć, że jedną wielką wersją beta był. Więc
> nie opowiadaj, jaki to był bardziej optymalny.

Wiesz, można z Torrenta ściągnąć zmodowane, stuningowane,
 zhackowane instalki XP-64bit i działają bardzo fajnie!

> Na 32-bitowym XP to sobie
> obecnie poszalejesz tak, że… głowa mała. Zrób sobie mały eksperyment myślowy
> - w czasach, kiedy XP był najbardziej sensowny (powiedzmy okres XP SP2)
> jakiej wielkości pliki graficzne czy wideo obrabiałeś? Teraz weź sobie
> obecne wymogi - choćby odnośnie jakości, gdzie full HD to minimum - i
> poobrabiaj to na XP SP2. Powodzenia życzę.

A propos Video, NVidia kłania się: sterowniki na XP jakoś dziwnie
 mają większą funkcjonalność, więcej możliwości (wielość pulpitów,
 dodatkowe ikonki sterujące na belkach okien, i inne) niż na w7 i
 wyżej
Właściwie stery na NVIDIA pod XP to cała spora nakładka na system

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/