Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 22 Aug 2016 22:45:58 +0200
Dnia Sun, 21 Aug 2016 21:04:42 +0200 (CEST), Yerine Ictimai napisał(a):

> Wiesz, moje KONKRETNE SystemRestore to jest linuksowe polecenie 'dd'

I do jakiego punktu wracasz owym linuksowym dd pod Windows?

> A co, w Windows XP nie dało się? Po prostu na Administratora
>  logowałeś się żeby coś zainstalować lub zmienić

Jak się miało rzeczywiście ogarniętą administrację, coby temu czy owemu dać
dostęp do miejsc, w których chciało grzebać. A i tak sporo softu by default
pchało do Program Files zarówno pliki programu, jak i dane usera. Dlaczego?
No masz odpowiedź - bo zdecydowana większość leciała na prawach admina.

> Wiesz, można z Torrenta ściągnąć zmodowane, stuningowane,
>  zhackowane instalki XP-64bit i działają bardzo fajnie!

Dawaj - chętnie pooglądam. Jak będą jeszcze drivery do płyty na Z87 to może
sobie dual boota zrobię.

> A propos Video, NVidia kłania się: sterowniki na XP jakoś dziwnie
>  mają większą funkcjonalność, więcej możliwości (wielość pulpitów,
>  dodatkowe ikonki sterujące na belkach okien, i inne) niż na w7 i
>  wyżej
> Właściwie stery na NVIDIA pod XP to cała spora nakładka na system

W Windows 10 wirtualne pulpity masz out-of-the-box w systemie podobno (nie
wiem, nie używałem nigdy - wolę pracę wielomonitorową). Co do samych
funkcjonalności sterowników NVIDII, to w chwili obecnej nie mam porównania.
Od czasów, jak się pozbyłem GeForce'a 8800GTS, tak na razie cały czas na
Radeonach pracuję.

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Wykonaj rzecz niemożliwą, a szef zaliczy ją do twoich obowiązków.        ]