Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Sat, 19 Sep 2015 13:05:27 +0200

Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid>
napisał w wiadomości 4ldqva1mk2hc0i3nitpsmevrtga8p2v75l@4ax.com">news:4ldqva1mk2hc0i3nitpsmevrtga8p2v75l@4ax.com...

info o dysku(typ, pojemność).
Samsung SpinPoint F3 1TB (SATA II, 32 MB cache, NCQ).
Czy jeszcze jakieś informacje o tym dysku są potrzebne?
Sprawdziłam jeszcze jego temperaturę przy pomocy
Everest Home - miał 44 st. C, więc chyba nie jest mu za
gorąco.

Do innych odpowiedzi muszę się przygotować.

Pozdrawiam
Zośka

Z mistrzem się zgodziłem w sprawie backupu, ale moim zdaniem w tym
wypadku obejdzie się bez tego.

Jeszcze pytanie, jaki masz system?
Pisałam na samym początku i też zostałam skrytykowana
(na początku ten wątek nie miał tematu - jeszcze raz przepraszam).
Mam Windows XP Pro SP3.
Przegapiłam moment gdy można było kupić komputer z Windows 7.
Teraz mogę kupić z Windows 10. Jakoś mnie do tego nie ciągnie.
Ponadto nie wiem czy jeszcze warto kupić nowy komputer stacjonarny
czy laptopa/tablet. Laptop musiałby być dobrze wyposażony żeby spełniał
również rolę komputera stacjonarnego, a takie są droższe.

Pod XP to prawdopodobnie da się załatwić w max godzinę, ale od
początku:
- parametry SMART(crystaldiskinfo)
- opis dysku(typ, pojemność)

Pozdrawiam