Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 19 Sep 2015 14:07:28 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 19 Sep 2015 13:05:27 +0200
 doszła do mnie wiadomość <55fd416a$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
 od Zośka <@>  :

>Samsung SpinPoint F3 1TB (SATA II, 32 MB cache, NCQ).
>Czy jeszcze jakieś informacje o tym dysku są potrzebne?
>Sprawdziłam jeszcze jego temperaturę przy pomocy
>Everest Home - miał 44 st. C, więc chyba nie jest mu za
>gorąco.
>
>Do innych odpowiedzi muszę się przygotować.

Czekamy na wartości SMART(C4 i C5 oraz 05), ale najlepiej cały odczyt.
W Crystaldiskonfo wybierasz edycja/copy options i odznaczasz
wszystko(wywalasz ptaszki przy opcjach), potem edycja/copy, teraz
możesz to wkleić do posta.

--
Wszystkie twierdzenia są w pewnym sensie prawdziwe,
 w pewnym sensie fałszywe, w pewnym sensie bez sensu,