Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 19 Sep 2015 16:18:39 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 19 Sep 2015 15:59:46 +0200
 doszła do mnie wiadomość
<55fd6a46$0$27526$65785112@news.neostrada.pl>
 od Zośka <@>  :
>Poprosiłam Kol. ACMM-033 o podanie mi skąd ściągnąć odpoweidni
>SMART i co zrobić, żeby jak najmniej zaszkodzić dyskowi (podobnie
>jak to zrobił w przypadku programu Victoria).

CrystalDiskInfo:
>http://osdn.jp/frs/redir.php?m=jaist&f=%2Fcrystaldiskinfo%2F63423%2FCrystalDiskInfo6_5_2.zip
Rozpakować, uruchomić, w Crystaldiskonfo wybierasz edycja/copy options
i odznaczasz wszystko(wywalasz ptaszki przy opcjach), potem
edycja/copy, teraz możesz to wkleić do posta.

>Chociaż w poprzednich newsach czytałam, że od MHDD i Victorii też
>mam się trzymać z daleka.

Nie wiem kto tak pisał, już nie czytam tych "newsów", bo to nie ma
sensu.