Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Sun, 30 Jun 2013 19:10:06 +0200
Przemysław Adam Śmiejek in news:51c47f29$0$1224$65785112@news.neostrada.pl
[...............]
A możesz podać jakiś przykład? Bo ja uzywam Thunderbirda od jego narodzin
a nawet wcześniej i wiele wad i owszem, ma, ale nie wykryłem żeby coś nie
działało.

no sam widzisz: "wiele wad i owszem ma"... Tak sie sklada, ze przyklady wad,
ktore Ciebie nie dotykaja, a dotykaja innych i jednoczesnie sa wadami typu
"nie dziala", albo dziala w kratke - otoz przykladami takich wad internet
jest _wybrukowany_ .  Podawanie tutaj konkretnych przykladow byloby
groteska,po co przepisywac internet.
btw: kiedys usilowalem przejsc z oe na Th -> po ok. miesiacu: do widzenia.
Zaczalem doceniac oe.