Re: [WINNT] [OT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>
Date: Sun, 23 Jun 2013 10:01:53 +0200
W dniu 23.06.2013 09:47, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Sun, 23 Jun 2013 07:41:07 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

(ciach…)
Hm... A na czym ten problem polegał? Piszesz niżej o wtyczce PDF.... Nie
było to przypadkiem wtedy, gdy do Firefoksa dołączono własne
wyświetlanie PDF? Może wyświetlanie PDFów przejął Firefox zamiast Adobe?
I wystarczyło przestawić w ustawieniach inne skojarzenie z PDFem?

Może wystarczyłoby przy instalacji aktualizacji, by Forefox się spytał
usera, czy ma ustawienia podmienić na nowe, czy zostawić wszystko tak, jak
jest? Jeżeli faktycznie to było źródłem problemu.

No właśnie nie wiem czy to było źródłem, dopytuję joteRa. Wiem, że się zdziwiłem, bo od pewnego czasu mi się podłożył PDF z ffa. Ale dwa kliknięcia i przestał. A w sumie to na jednym z kompów sobie zostawiłem, bo to nie takie głupie, żeby mieć to wbudowane (wtyczki Adobe nie używam od lat).

Nie wiem czy mógłby zapytać czy nie, bo w sumie to on nie zmienił ustawień. Dodali tylko nowe możliwości -- podglądu PDF. Wcześniej ich po prostu nie było, więc FF wołał do systemu o aplikację skojarzoną z PDFem.

--
Przemysław Adam Śmiejek