Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: "ggs" <ggs_@_konto.pl>
Date: Thu, 20 Jun 2013 17:03:39 +0200

"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:51c21844$0$1452$65785112@news.neostrada.pl...

Po 2 miesiącach użerania się z tym hmm... czymś,........

Ano dokladnie. Niestety trend juz od jakiegos czasu idzie w tym kierunku i to w róznych softach od Painta po AutoCADa. Promotorzy i fanboje tego rozwiazania beda wmawiac , że to lepsze. Ja - i zreszta nie tylko ja - mówię, ze jest dokladnie odwrotnie.

To tak offtop co nieco bylo a wracajac do tematu to faktycznie Windows Mail z Visty idealnie dziala w 7 i 8 .