Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: "Zocha" <user@computer.com>
Date: Thu, 20 Jun 2013 21:28:36 +0200
Jak przenieść pocztę z Win XP (OE6 - pliki .dbx)
Ta rozwijalna ikonka na lewo od zakładek -> Importuj wiadomości

oraz książkę adresową (plik .wab) do Win 7 Prof.
Po lewej stronie w dolnej części okna WLM masz Poczta, Kalendarz, Kontakty
etc..
Podświetl Kontakty, potem na tej... no... wstążce w lewej części jest
ikona Importuj.

Import książki adresowej dał bardzo dobre wyniki.
Natomiast w wyniku importu folderu Outlook Express z plikami .dbx
powstał folder a mailami, tyle że mają one nazwy złożone z liter i cyfr.
O tym od kogo jest dany e-mail, jaki jest temat i kiedy został przysłany
można się dowiedzieć dopiero po jego otwarciu.
Nie wiem czy ja coś źle zrobiłam, czy taka jest uroda tego rozwiązania.

Z uwagi na użytkownika tamtego komputera maszyna wirtualna odpada.

Pozdrawiam
Zocha