Re: TPSA - POZMAN, TPSA - TASK, TPSA - AGH...

Autor: gito (gito_at_ccc.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 10:35:14 MET

> Witam serdecznie.
> Nie wiem do kogo pisac wiec sproboje tu cos wyskrobac. Od poczatku
stycznia
> czy jakos tak mam straszne problemy z sciaganiem plikow z POZMANa oraz z
> TASKa. Co ciekawe odemnie z TPSA routing do TASKa wyglada nastepujaco

W wielkim skrocie tpsa to najwiekszy problem polskiego internetu.
Robi wszystko by zniaszczyc innych providrow.
Stosuje techniki dumpingowe (czy jak to sie tam pisze)
uzytkownikowi koncowemu sprzedaje lacze 512kb/s za 150zl
natomiast providerom lace 2mb/s za 3700zl.
Poljawil sie konkurecja w postaci sieci MAN, ktora
za 3700zl oferujae lacza 10-15mb/s (zalezy od miasta)

Tpsa zwietrzyla w tym interes i zarzadala od MAN oplat
w postaci 1900zl +vat za 1mb/s. + oplaty za kazdego komercyjnego as`a
i to ez nie male sumy, dotego wycinajac wszystkie
inne mozliwe przejscia do sieci MAN przez innych (nie polskich )
providerow.

Problem w tym ze to uzytkownicy tpsa ssaja z MAN`ow
Bo tam sa najepsze ftp, odcinajac to tpsa szkodzi swoim userom.
Oczywiscie sa jeszcze ftp tpsa niestety lekko mowic sa bardzo ubogie.

Podsumowanie
Tpsa jest zla
Tpsa robi wszystko by zniszczyc polski internet
Tpsa w wielu wypadkach zlo konieczne
Tpsa juz w krotce nie bedzie mial dostepu do
akademickich ftp (i to nie tylko w polsce)
a moze nawet ircnetu
Pewnie dlatego userzy NEO+ maja zdjetego k-line
zeby mieli czego plakac do BOK (niebieska linnia)
jak im sie zabierze ircneta