Re: TPSA - POZMAN, TPSA - TASK, TPSA - AGH...

Autor: robert j. wozny (speedy_at_abuse-dot-ziew.org)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 00:15:03 MET

Quoting Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>:

> Moim zdaniem peeringi powinny byc darmowe.

precyzując peering = co ? ruch pomiędzy AS'ami, czy ruch pomiędzy
sieciami X i Y (wraz z ich klientami?)

> Tranzyt czy peering? To zasadnicza roznica.

afaik TPSA do tej pory sprzedawała tylko "pełną tablicę" - czyli w
znaczeniu "tranzyt". po ostatnich ruchach może jednak zaczną
sprzedawąć sam peering (5617+ klienci?)

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,