Re: TPSA - POZMAN, TPSA - TASK, TPSA - AGH...

Autor: lukie+news_at_pisz.do.mnie.na.berdyczow.org
Data: Sat 14 Feb 2004 - 23:37:58 MET

Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl> writes:

> To rzeczywiscie dziwne. Czemu nie puscisz tego wszystkiego uplinkiem,
> i nie zlikwidujesz peeringow? Jesli tak bedzie taniej :-)

Bo będzie wolniej i mniej niezawodnie, to chyba oczywiste? Przynajmniej
dla/u mnie, ale ja jestem (w tym scenariuszu) mały-miś-ze-swoimi-zabawkami,
a nie duży-miś-co-puszcza-przez-Niemcy-i-jakoś-to-będzie-a-jak-nie-będzie-
-to-klienci-popłaczą-trudno ;>

> Says who?

O-to-to. To jest właściwe pytanie.

> Kazdy jest kandydatem dla darmowego lub dowolnego innego peeringu
> dla kazdego. Tylko to sie po prostu musi obu stronom oplacac.

Więc jednak nie każdy, prawda? A jak wrócisz parę linijek wyżej,
to nawet znajdziesz konkluzję, że trudno mi powiedzieć, gdzie
leży granica ;>

--
(-) Łukasz Grochal                            lukie [at] berdyczow.org