Re: TPSA - POZMAN, TPSA - TASK, TPSA - AGH...

Autor: lukie+news_at_pisz.do.mnie.na.berdyczow.org
Data: Sat 14 Feb 2004 - 23:44:50 MET

fanthom_at_icpnet.pl writes:

> Zastanow sie co porownujesz.

Peeringi, to chyba oczywiste? :> Bo właśnie kolejny raz usłyszałem,
że 'każdy jest kandydatem'. No, ale jeśli Ci nie odpowiadają jako
przykład, to skup się na kablówce Krzak & Co. i odpowiedz merytorycznie ;>

--
(-) Łukasz Grochal                             lukie [at] berdyczow.org
                                              (PGP key / SSL cert at: )