Re: TPSA - POZMAN, TPSA - TASK, TPSA - AGH...

Autor: lukie+news_at_pisz.do.mnie.na.berdyczow.org
Data: Sat 14 Feb 2004 - 22:31:25 MET

Grzegorz Janoszka <Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO> writes:

> Ehm, zastanów się najpierw, czym jest peering, a czym jest uplink i jaka
> jest między nimi różnica.

No patrz, a ja z kolei wyjątkowo chętnie posłucham Twoich przemyśleń
na ten temat. Rozważmy, czy dla takiego na przykład Allegro czy Interii
styk z Polpakiem, przy założeniu że wymieniają wyłącznie ruch między
swoimi sieciami, to peering, który powinien być bezpłatny czy nie?
A dla kablówki Krzak & Co. z Pyrzowic Górnych?

--
(-) Łukasz Grochal                            lukie [at] berdyczow.org
                                             (PGP key / SSL cert itp.)