Re: TPSA - POZMAN, TPSA - TASK, TPSA - AGH...

Autor: lukie+news_at_pisz.do.mnie.na.berdyczow.org
Data: Sun 15 Feb 2004 - 00:11:24 MET

fanthom_at_icpnet.pl writes:

> Zalezy jak wysoki jest ten Krzak i czy ma tez uslugi kolokacji.

Miło mi, że - choć wymagało to aż dwóch artykułów - zgodziłeś się z moją
tezą. Wierzę że, niejaki Tomasz Paszkowski, narzekający, że POL34 nie chce
komuś (e-wro? ;>) mniejszemu niż ono samo dać darmowego peeringu, rozbawił
Cię tak samo, jak mnie ;)

--
(-) Łukasz Grochal                            lukie [at] berdyczow.org
                                                  (for PGP key visit:)