Re: TPSA - POZMAN, TPSA - TASK, TPSA - AGH...

Autor: lukie+news_at_pisz.do.mnie.na.berdyczow.org
Data: Sat 14 Feb 2004 - 10:50:04 MET

Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl> writes:

> To dziala w obie strony, jesli POL34 nie oplaca sie darmowy peering
> z kims innym, to widocznie woli placic za tranzyt tego ruchu swojemu
> uplinkowi.

No, mnie to w sumie też dziwi, że muszę każdemu ze swoich providerów
płacić co miesiąc za łącza. A przecież to - jakby nie spojrzeć -
peering między moim AS-em i nimi. I nawet wychodzącego ruchu mam
więcej niż przychodzącego...

Do czego zmierzam? Nie popadajmy w skrajność. (Taka, powiedzmy)
kablówka, nie musi być kandydatem do darmowego peeringu dla krajowego
operatora. Inny krajowy operator - rzecz jasna - powinien. Gdzie
leży granica, nie mam pojęcia, ale - jak widać - nie ja jeden.

--
(-) Łukasz Grochal                            lukie [at] berdyczow.org
______________________                            (for PGP key visit:)