Re: oszustwo (?!?!)

Autor: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD (agquarx_at_sieg-heil-szatan.org)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 08:57:34 MET DST

Pawe³ Ma³achowski wrote:

> oczywi¶cie, pods³uch w celach diagnostycznych. dane pozyskane przypadkiem
> w taki sposób zdaje siź chronione s± tajemnic± firmy? dane te s± jednocze¶nie
> niewystarczaj±ce do stwierdzenia, æe kto¶ transmitowa³ np. plik z filmem,
> który nie by³ jego w³asnym nagraniem z wakacji. trzeba by wyci±gn±c ze strumienia
> te konkretne dane, oczy¶cię, scalię i odtworzyę. tylko czy to zadanie dla ISP? ;)

        Rozwiazanie jest proste i do tego zmierzaja wszystkie
 regulacje rzadowe - uzytkownik jest winny domyslnie i dopiero
 potem musi udowodnic, ze jest niewinny. Jest to oczywiscie
 etap przejsciowy - docelowo bedzie mozna przetworzyc tylko
 dane z Listy Danych Dozwolonych, ktora bedzie prowadzona
 w czynie spolecznym przez specjalny oddzial firmy m$. Problem
 plikow uzytkownika rozwiaze sie w ten sposob, ze pliki te
 beda przechowywane na specjalnych serwerach z oprogramowaniem
 firmy m$ o gwarantowanym bezpieczenstwie. Dostep do tych
 serwerow (calkowicie kontrolowanych przez specjalistyczne
 oddzialy z Certyfikatami m$) bedzie sie uzyskiwalo przy pomocy
 Uniwersalnego Paszportu. Kazdy plik uzytkownika bedzie wyposazony
 w unikalny Odcisk Uniwersalnego Paszportu, przy wysylaniu pliku
 gdzies, dane Paszportu wysylajacego i odbierajacego zostana zapisane
 w centralnej, godnej zaufania bazie danych, gdzie beda one calkowicie
 niezniszczalne i przechowywane dowolnie dlugi okres czasu. Dla
 uzytkownika caly ten system bedzie calkowicie przezroczysty, przeciez
 nikt nie chce sobie zawracac glowy technicznymi szczegolami.
 Kazde dziecko zreszta bedzie wiedzialo, ze przez wykonywanie
 niestandardowych czynnosci mozna sobie sciagnac na glowe niepotrzebne
 klopoty, a poza tym takimi okropnymi rzeczami zajmuja sie przeciez
 tylko jacys ludzie z marginesu, bandyci, szalency i zdrajcy narodu.
 Nie, nie ma sie czego obawiac, wszyscy zostali odizolowani dla dobra
 spoleczenstwa. Kiedy jestem szczesliwy? Kiedy puszczam muze. Nawet
 kupilem specjalna nakladke, nie musze sam placic za kolejne 10
 sekund utworu, nakladka sama pobiera pieniadze z mojego konta. Co
 mnie najbardziej rozsmieszylo? Ten glupek sasiad, wymyslil
 historie, w ktorej koles sluchal pietnastu utworow pod rzad przez
 caly dzien! Rozumiesz, kawal kawalem - ale to juz szczyt idiotyzmu...
 Nikt przeciez nie moze byc tak bogaty! To absurd...To tak jakby
 zaprzeczac, ze Bog istnieje! Fabula fabula, ale trzeba sie trzymac
 paru zasad, bo inaczej nie da sie tego czytac...

--
O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
Opera - browser dla hobbystów, entuzjastów i fanatyków róznej ma¶ci. Czy