Re: oszustwo (?!?!)

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 16:12:34 MET DST

On Tue, 17 Sep 2002 16:38:31 +0000 (UTC), "Zbigniew Sikora"
<zs_at_hor.net.pl> wrote:

> No to powiem Ci tak:
> nie wiem jak Ty, ale ja w takim świecie, gdzie był jeden DUŻY operator parę
> lat przeżyłem. I dziekuję uprzejmie za więcej...
> A szlag go trafił tylko dlatego, że wypadkowa poglądów ludzi była inna niż
> prezentowana w tej chwili przez Ciebie.

Alez ja nie mówie że jestem zwolennikiem jednego dużego operatora, ale
dużych operatorów (kilku) posiadających własną sieć szkieletową w
postaci kabli ŚWIATŁOWODOWYCH na skale OGÓLNOKRAJOWĄ

Mali mają racje bytu tylko i wyłącznie dlatego, że posiadacze sieci
szkieletowych nei kwapią się do świadczenia usług, marzy im się
jedynie klientela za minimum 10kPLN/mies (vide TelEnergo). Gdyby
chcieli to już w tym momencie po małych nie byłoby śladu, a tak to
obserwujemy powolne dogorywanie małych których los jest i tak
przesądzony

jakie pieniądze ???

--
futszaK
Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018