Re: oszustwo (?!?!)

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 00:14:26 MET DST

On Mon, 26 Aug 2002 11:19:21 +0000 (UTC), Paweł Małachowski
<pawmal_at_to-i-tak.niewazne> wrote:

> w zasadzie, to najpierw trzeba by wykazać, że userowi X zablokowano dostęp
> do P2P, gdyż używał go w sposób nielegalny.
> np. prowadząc nielegalny szczegółowy podsłuch jego sesji oraz sprawdzając,
> czy obydwie strony połączenia P2P nie posiadają przypadkiem licencji na to,
> co sobie przesyłają.
>
> wiem, czepiam się. =)

czemu twierdzisz ze sie czepiasz ???

To co piszesz jest jak najbardziej normalne, przed atakiem nalezy
wiedziec co grozi atakujacemu i czy przyslowiowa gra jest warta
swieczki.

Ja juz dzis znajac realia malych sieci (kablówki/osiedlówki) raczej z
SDI (ktore mam nadzieje kiedys w koncu mi zaloza) rezygnowac nie mam
zamiaru. Niech sobie bedzie chociazby jako lacze rezerwowe na ktorym w
miare pewnie chodzi p2p

--
futszaK
Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018