Re: oszustwo (?!?!)

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 16:31:57 MET DST

On Sat, 7 Sep 2002 14:29:46 +0000 (UTC), "Zbigniew Sikora"
<zs_at_hor.net.pl> wrote:

> Oczywiście. Ale myślę, że używanie skrótów myślowych w towarzystwie ludzi,
> którzy wiedzą o co chodzi jest dopuszczalne. Ilu użytkowników kaazy
> udostępnia i downloaduje zdjęcia z wakacji u cioci ?

tiaaaaa, ale user powie ze uzywa kazyyy do przewalania zdjec z wakacji
u cioci i coooo ????

> Co rozumiesz przez "słabszych operatorów" ? Zapewniam Cię, że ruch
> generowany przez P2P może być problemem dla każdego operatora. Każdy
> operator - niezależnie od wielkości - przyjmuje pewien współczynnik
> wysycenia łącz abonenckich, który jest podstawą wszelkich wyliczeń
> ekonomicznych.

alez oczywiscie, z tym ze zapotrzebowanie na ruch sie zmienia. Tak jak
explozja Internetu spowodowalo zmianie sposobu obciazenia komutowanej
sieci telefonicznej, tak obecnie explozja p2p powoduje zmiane
statystyk obciazenia sieci szkieletowej.

Slabszy operator to ten, ktory nie jest w stanie rozbudowywac sieci
szkieletowej proporcjonalnie do zapotrzebowania/nie posiada wlasnej
sieci szkieletowej.

Sytuacja na rynku sie zmienia, z tym nalezy sie pogodzic. Slabsi
wypadaja (zmieniaja branze) i nikt kto jest obecnie providerem nie
musi byc do konca zycia providerem.

> W przypadku wychwalanej przez Ciebie pod niebiosa Tepsy jest tak, że są oni
> akurat po generalnej restrukturyzacji sieci i mają pasma w szkielecie "do
> oporu". Gdy tylko ilość użytkowników Neo zbliży się do progu opłacalności
> tej inwestycji to zobaczysz jak będzie miło - albo generalne limity ruchu,
> albo priorytetyzacja która spowoduje że P2P będzie stało. Moim zdaniem to
> pierwsze.

ostatnia mila zostanie udostepniona wczesniej niz Ci sie wydaje, przez
nia wejdzie TelEnergo/NOM ze swoja, wysoce wydajna siecia szkieletowa
ktora dociera na kazde zadupie

spokojnie, gazet sie naczytale....

--
futszaK
Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018